🧠☀️ El Grup de Memòria s'acomiada fins després de l'estiu!
Aquesta setmana hem fet l'última sessió abans de les vacances d'un espai que ja forma part de la vida comunitària del CAP Muralles.
Conduït per la nostra referent de benestar emocional i comunitari, Marina Salas, el Grup de Memòria és molt més que entrenar la memòria: és un espai per mantenir la ment activa, estimular l'atenció, el llenguatge i el raonament, compartir experiències, crear vincles i passar una bona estona en companyia. 🤝💬
Durant aquests mesos hem treballat exercicis cognitius, hem compartit aprenentatges, hem rigut i hem demostrat que cuidar la salut emocional i cognitiva també és una manera de cuidar-nos. 💙🧠
Gràcies a totes les persones que hi heu participat per la vostra implicació, energia i ganes d'aprendre. Ara toca descansar, gaudir de l'estiu i carregar piles. ☀️🌴🔋
Ens retrobem després de les vacances amb més activitats, més reptes i les mateixes ganes de compartir. 🌟
Bones vacances a tot el grup! 👋😊